For those about to rock

Stimaţi rockeri şi ascultători de muzică de calitate, în această seară ora 20:30 va începe finala Vocea României în care va performa, printre alţii, Tiberiu Albu. Vom asculta din nou o voce tânără, plină de energie, dornică să împrospăteze peisajul rock românesc şi sper din tot sufletul şi cel internaţional.

Inima mea care pulsează pe ritmuri de rock de când eram mic vrea să vă roage să îl susţineţi pe acest baiat. De ce? Pentru că merită, simplu. Pe mine m-a impresionat de la prima lui apariţie şi până la ultima în care a cântat melodia mea preferată de la trupa mea preferată: AC/DC – You shook me all night long. Mi s-a făcut pielea de găină, iar picioarele mele se zbăteau ca cele ale lui Angus Young pe scenă. Vă spun sincer că în ultimii ani nu am avut această reacţie la niciun artist sau trupă românească. De aceea eu imi voi spăla păcatele (nu l-am votat până acum pe Tiberiu) şi îi voi acorda susţinerea mea printr-un simplu sms la 1276.

Nu voi lungi acest articol mai mult decât trebuie, aşa că vă îndemn să îl votaţi pe Tiberiu Albu şi să acordaţi rockului românesc o nouă şansă! Iar, indiferent dacă va câştiga sau nu, sunt convins că se va afirma în viitorul apropiat şi vă invit să il urmăriţi pe Facebook: http://www.facebook.com/tiberiualbuofficial

For those about to rock, we salute you! Votati Tiberiu Albu!

Tag-uri:, , , ,

Lasă un răspuns

