FoodPanda: un singur site, mai multe meniuri

mancareonline-ss

Nu de puține ori ajung acasă obosit și frigiderul este gol. Soluția cea mai simplă este să arunc vreo 3 cartofi în tigaie și să-i prăjesc în grabă. Dar parcă m-am săturat de același meniu, nu foarte sănătos, de fiecare dată.

În zile ca astea am decis să îmi comand mâncare online. E simplu, rapid, iar tot ce am de făcut este să dau un telefon și să aștept să vină. Așa i-am descoperit pe cei de la FoodPanda, un serviciu online de comandă la domiciliu. 

De ce vă zic tocmai de ei? Deoarece, spre deosebire de alte site-uri, pe https://www.foodpanda.ro/ există o varietate foarte mare de produse pe care le poți comanda la domiciliu. Asta pentru că se pot consulta meniurile a mai multor restaurante din orașul tău. Astfel, când ești în pană de idei culinare sau pur și simplu ai chef să încerci ceva nou, ai de unde alege! Fie că vrei mâncare chinezească, asiatică, românească, mediteraneană, sau pur și simplu ceva fast-food sau o pizza, le ai pe toate într-un singur loc! Mi se pare un lucru foarte util pentru că nu trebuie să țin minte nu știu câte site-uri dacă vreau să comand mâncare online. Plus că îmi place să am de unde alege.

Un alt fapt interesant este că au și o aplicație pentru smartphone care face tot procesul mai ușor. O poți folosi oriunde ai fi, la birou sau acasă la tine sau la prieteni. Are o interfață foarte intuitivă și se poate comanda rapid și ușor.

Așadar, intrați pe site, scrieți orașul în care sunteți și comandați! Poftă bună!

Tag-uri:, ,

Un gând despre „FoodPanda: un singur site, mai multe meniuri

  1. Eva cooking oil August 13, 2016 la 8:10 am Reply

    Impressive! I never thought this recipe will be that much easy and delicious. I will definitely make it again. Thanks for sharing.

    Apreciază

Lasă un răspuns

