Beep din trecut

Computerblog m-a provocat să-mi amintesc

De primul telefon mobil și să povestesc.

La vreo unsprezece ani

Când încă jucam șotron

Din alocație am strâns bani

Ca să-mi iau un telefon. 

Fix aveam, dar ce folos

Că doar pe masă el stătea

Și-afară nu putea fi scos.

I-am dat tatei pușculița și îndată el s-a dus

Să-mi ia telefon bengos așa cum eu i-am spus

Și un SIM încărcat

Să vorbesc nelimitat.

A găsit o ofertă bună,

Că e second nu-i minciună,

Însă tare mi-a plăcut

Noul Siemens apărut.

M55 se chema

Și-arăta uite așa:

Siemens M55

Taste roșii, restul gri,

Numai bun pentru copii.

Și ecran color avea

Poze însă nu făcea.

Dar ce-mi trebuiau mie

Instantanee pe câmpie?

Eram bucuros de două jocuri

Și că-l luam în diverse locuri.

Sunete polifonice nu mulți aveau,

Dar mie pantere îmi răgeau

Și beculețe laterale se-aprindeau

Când suna acest voinic

La SMS-uri și la bip.

Încorpora și WAP (adică net),

„Mega” însă n-aveam, ce-i drept.

Multe n-ar mai fi de spus,

Că în apă el s-a dus.

Doar o lună a rezistat.

Afară când l-am luat

Din mână mi-a alunecat

Și-ntro baltă s-a udat.

Circuitele s-au stricat

Și nu s-a mai încărcat.

Tag-uri:,

Lasă un răspuns

